شرح وظایف مسئول حسابداری:
نظارت بر حسن جربان کلیه امور واحد های تحت پوشش
صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحد ها
سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف وحدود مسئولیت ها و اختیارات واحد های تحت سرپرستی
تعیین خط مشی ونظارت بر حسن اجرای ان
صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
شرکت در جلسات مالی و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق
پیگیری اعتبارات طرح های عمرانی صدور چک و پاس اسناد هزینه ،پیش پرداخت ها ،علی الحساب ها
بررسی و نظارت و بازرسی بر درامد مراکز شهری روستایی
شرح وظایف مسئول درآمد
• تهیه قبوض سه برگی از مدیریت امورمالی دانشگاه و توزیع به موقع بین مراکز بهداشتی ودرمانی وحفظ
• حراست و نگهداری از قبوض موجود در ستاد شبکه
• نظارت مستمر بر در آمدهای نقدی وغیر نقدی وتعرفه های پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی
• نظارت بر وصول به موقع در آمد مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی
• تهیه صورتحسابهای بیمه های طرف قرارداد وپیگیری مستمر ونظارت دقیق بر ارسال و وصو ل وکسورات اعمال شده توسط موسسات
• ارسال حواله بانکی ماهیانه شبکه به دانشگاه همراه با لیست های مر بوطه و ثبت دفتر در آمد
• تهیه و تنظیم لیست ماموریت و اضافه کار
• رابط اقتصاد بهداشت شبکه
• سایر امور محوله از طرف مسئول امور مالی